طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان

طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان

در این مقاله به طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان می پردازیم. باید بدانید که رنگ ها جلوه خاصی به ساختمان می دهد و از حالت بی روحی و کسل کنندگی یک خانه را نجات می دهند و اینگونه باعث می شوند افرادی که در ساختمان ها زندگی می کنند روحیه فعال و امیدوارکننده ای داشته باشند. طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان نیز طبق متدهای جهانی ارائه شده و باعث می شوند بهترین مدل های رنگ آمیزی با نقش های متفاوت در دکوراسیون ساختمان ها بکار برود.

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

نقاشی ساختمان با شابلون

یکی از طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان، نقاشی ساختمان با شابلون است. شابلون ها در کل وقتی بر روی دیوارهای ساختمان به کار می روند متوجه می شوید به راحتی می توانند جایگزین کاغذ دیواری ها شوند. باید بدانید که شابلون از نظر قیمت بسیار مناسب است و با توجه به تنوع رنگ ها و طرح های ان یکی از مناسب ترین طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان است.

با استفاده از شابلون به راحتی می توانید یک دکوراسیون جذاب و شگفت انگیز را در خانه خود طرح کنید به طوری که خودتان نیز از متفاوت شدن آن تعجب می کنید. شابلون ها با انواع رنگ آمیزی ساختمان هماهنگ می شوند و به راحتی دیوار های شما را تزئین می کنند.

طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان با غلطک طرح دار

طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان متنوع هستند، یکی از این موارد نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار است. ابتدا بیان کنیم که غلطک ها نوع هایی دارند که هر کدام به شکل خاصی کار می کنند. غلطک هایی که اکرلیک هستند و نوع دیگری از غلطک ها روغنی بوده و نوعی نیز غلطک های رنگ پلاستیک هستند. غلطک های طرح دارد انواع طرحی که بخواهید را بر روی دیوار به تصویر می کشند. این نوع غلطک ها در هنگام طراحی بر روی دیوار دارای حساسیت های خاصی بوده و با نوع غلطک های ساده بسیار متفاوت هستند.

نکته مهم در باره غلطک های طرح دار این است که باید طرح ها از بالا به پایین کشیده شوند. غلطک های طرح دار که یکی از طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان هستند یک طیف زیبایی از رنگ و طرح را وارد دکوراسیون منزل شما خواهند کرد، مخصوصا  این نوع طرح هابرای مدل رنگ آمیزی پذیرایی بسیار مناسب و جلوه زیبایی به دیوارهای پذیرایی خواهند داد.

طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان با پتینه دیوار و سقف

ابتدا باید بیان کنم شاید شما فکر کنید که پتینه کاری فقط برای دیوار انجام می شود اما اینگونه نیست برای سقف های منازل نیز از پتینه کاری استفاده خواهد شد. معمولا این نوع مدل برای این انجام می شود که زدگی ها و رنگ و رو رفتن دیوار یا سقف پوشیده شود ولی این را نیز باید بدانید که زیبایی خاصی به منازل شما خواهد داد و مخصوصا اگر بخواهید طرحی برجسته را بر روی سقف به تصویر بکشید که بسیار زیبا و عالی به نظر می رسد و به این دلیل یکی از طرح های جدید رنگ امیزی ساختمان محسوب می شود.

 در این مورد باید یک رنگ دلخواه را بر روی دیوار کشیده و سپس با غلطک ان را صاف کنید. برای پتینه کاری از وسایل خاصی استفاده می شود، ابزارهایی که مناسب این کار هستند به طور مثال می توان از تکه هایی از پارچه و یا مواردی که از جنس پلاستیک است استفاده کرد هم چنین باید یک برس رنگ داشته و از غلطک استفاده کنید. برای پتینه کاری از گچ استفاده می شود و هم چنین از پایه رنگ سفید، هم چنین از ابزارهایی مانند سینی رنگ و دریلی که دارای پره های ترکیبی است استفاده می شود. پتینه کاری برای رنگ آمیزی سقف منزل مناسب است.

ورق طلا

ابتدا باید بدانید که یکی از مواردی با با پتینه کاری انجام می شود از نوع طلا است که یکی از طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان بوده و به ان نقاشی ساختمان با ورق طلا گفته می شود. یک طرح شیک و زیبا با رنگ طلایی که منزل شما را به یک ست دیواری شگفت برانگیز تبدیل می کند. اگر بخواهید دکوراسیون خود را با ورق طلا تزیین کنید می توانید از مجسمه ها و فریم ها و قاب هایی استفاده کنید که که به رنگ چوب باشد و یک دکور زیبا برای رنگ آمیزی سالن پذیرایی خود داشته باشید.

شاید بتوان گفت ورق طلا یکی از انواع رنگ امیزی ساختمان است که برای انجام ان بر روی دیوار ابتدا باید گچ صاف و سفید را با رنگ روغن و یا اینکه از رنگ های اکرلیک استفاده کنید برای زیر ورق طلا و سپس استادکار ورق طلا را به صورت حرفه ای می چسباند.

نقاشی سقف

در نقاشی سقف قطعا ابتدا باید نوع سقفی که وجود دارد را تعیین کرد. سقف های منازل دارای انواع متفاوتی است، دو نوع سقف وجود دارد، سقف گچی و سقف کناف. معمولا برای نقاشی سقف از رنگ هایی که پلاستیکی هستند استفاده می شود اما با توجه به متد های و طرح های جدید رنگ آمیزی می توان از طرح نقاشی ساختمان جدید نیز استفاده کرد که دارای رنگ های متفاوتی است. در کل مدل رنگ آمیزی خانه تنوع زیادی دارد.

 اپوکسی سه بعدی

اپوکسی سه بعدی

اپوکسی سه بعدی که دارای طرح هایی زیبا و خارق العاده است معمولا طرفداران خاص خود را دارد. می توانید این طرح جدید را بر روی کفپوش ها استفاده کنید. مخصوصا برای کفپوش آشپزخانه ها و یا حمام از طرح های متنوع و مورد علاقه خود استفاده کنید تا جلوه ای زیبا به منازل خود بدهید.

دیوارپوش

دیوار پوش در بسیاری از خانه ها به شکل معمول استفاده می شود. دیوار پوش ها معمولا دارای انواع متفاوتی هستند که مثلا دیوارپوش هایی وجود دارد که طرح پی وی سی و یا طرح ام دی اف هستند.

سخن پایانی:
البته از طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان این است که برخی از طرح های را با کاغذ دیواری ترکیب می کنند. قیمت متری این موارد به صورت متری 10 تا 20 تومان است اما ممکن است در طرح های ترکیبی کاغذ دیواری و یا مواردی دیگر قیمت ها متفاوت باشد پس در صورت داشتن هر سوالی و اطلاع از قیمت دقیق با مشاوران سایت تماس بگیرید.

نقاشی ساختمان حسن زاده - نقاشی ساختمان در تهران و کرج با قیمت مناسب

نقاشی ساختمان حسن زاده – نقاشی ساختمان در تهران و کرج با قیمت مناسب

09194768785

02144467273

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید