نحوه حرکت دادن دست در نقاشی ساختمان

نحوه حرکت دادن دست در نقاشی ساختمان

در طی این مطلب اختصاصی نگاهی خواهیم انداخت بر نحوه حرکت دست در نقاشی ساختمان.

اگر  علاقمند به نقاشی ساختمان هستید حتما از این موضوع اطلاع دارید که حرکت دست در این حرفه یکی از مهم‌ترین اصول ممکن است.

اگر علاقمند به نقاشی ساختمان هستید حتما از این موضوع اطلاع دارید که حرکت دست در این حرفه یکی از مهم‌ترین اصول ممکن است. برای انجام این کار باید قوانینی را رعایت کنید که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

ابتدا قلم مناسب را انتخاب کنید
مقدار مناسب رنگ را با یک سوم اول قلم برداشته و سپس به شکل عدد ۱۱ دو خط موازی می کشیم تا همه رنگ روی قلم از آن خارج شود و برای یک پارچه درآمدن کار و اینکه رنگ زیاد و کم نشود، به صورت افقی آن را کامل پر می کنیم. سپس برای اینکه کار تکمیل شود سپس عمودی و بسیار آرام روی کار می کشیم تا دیگر رنگ در یک جا به صورت گلوله و یا شره نماند.

توجه داشته باشید که نور از کدام سمت به ساختمان می تابد. از هر طرف که تابید اگر سقف بود، حرکت عمودی آخر آن به سمت نور باشد تا ردی از قلم به جا نماند. اگر روی دیوار بود ابتدا، از محل تابش نور لبه پنجره تابش کار را شروع می کنیم تا زاویه نور با زاویه رنگ یک دست و یکنواخت شود.

سعی کنید حداقل بعد از استفاده از روغن الف، روی کار ، ۳ دست کامل رنگ زده شود تا دوام آن و زیبایی آن به نحو دلخواه شما باشد.

دست سوم یا رویه اصلی کار:

در تمام مراحل نقاشی مهم ترین مرحله می باشد. سعی کنید دوخت به صورتی باشد که به هیچ عنوان خشکی و خیسی کار در زوایه های دیوار معلوم نباشد و هر دیوار را که شروع کردید ، کامل کنید و به پایان برسانید و بعد دیوار دیگر را شروع کنید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید