معرفی چند ایده در رنگ آمیزی پله ها

معرفی چند ایده در رنگ آمیزی پله ها

اگر قصد رنگ آمیزی پله ها دارید با ما در ادامه همراه باشید تا با ارائه چندین ایده شما را هر چه بهتر در این زمینه هدایت کنیم.

رنگ, رنگ کردن, رنگ آمیزی منزل, رنگ ها

رنگ آمیزی پله ها جزو کارهای عجیب و سخت در نقاشی ساختمان است زیرا این قسمت از خانه نسبت به دیگر بخش ها بیشتر جلوی چشم مشتریان و حتی مهمانان است و اگر بتوانیم چندین ایده منطقی و زیبا را در نقاشی آن ها پیاده سازی کنیم می توانیم بخش عظیمی از افراد را تحت تاثیر قرار دهیم.

راه پله داخل ساختمان فضایی جهت رفت و آمد بین طبقات مختلف است و امروزه به یکی از المان های مهم در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه ها تبدیل شده است. با به کار بردن کمی خلاقیت می توان راه پله داخل ساختمان را چشمگیرتر نمود.

زیبا سازی راه پله داخل ساختمان با تونالیته ی رنگی

از یک تونالیته ی رنگی خاص برای تزیین پله داخل ساختمان خود استفاده نمایید، این تونالیته را میتوانید همرنگ و متناسب با سایر اجزای دکوراسیون و یا متفاوت از سایر جزییات داخلی ساختمان انتخاب کنید. این ایده میتواند پله ی شما را از یک فضای مرده به فضایی پویا و سرزنده تبدیل نماید.

زیبا سازی راه پله داخل ساختمان با رنگ های سرد

رنگ های سرد نظیر آبی یخی در کنار رنگ گرم چوب تعادل خاصی را در فضای داخلی ساختمان به وجود می آورد. شما می توانید راه پله های چوبی داخل ساختمانتان را با رنگ های سرد تزیین کنید و ظاهری منحصر به فرد برای دکوراسیون خود ایجاد نمایید.

زیبا سازی راه پله داخل ساختمان با رنگ سیاه

انتخاب رنگ سیاه باعث می شود راه پله داخل ساختمان شما به یک نقطه ی مرکزی و چشم گیر در فضای دکوراسیون تبدیل شود. این نکته را در هم نظر داشته باشید که رنگ سیاه برای راه پله هایی با سقف کوتاه و فضای بسته مناسب نیست چون ظاهر دکوراسیون راه پله شما را گرفته تر و تنگ تر نشان می دهد.

زیبا سازی راه پله داخل ساختمان با رنگ های متنوع

اگر در منزلتان کودک دارید از راه پله ی خود جعبه ی مداد رنگی بسازید زیرا باعث ایجاد یک فضای شاد و سرزنده خواهد شد و کودکان از دیدن چنین فضایی لذت می برند. همچنین در صورتی که از طیف رنگ های روشن استفاده نمایید راه پله داخل ساختمان شما پر نورتر خواهد بود.

زیبا سازی راه پله داخل ساختمان با رنگ سفید

اگر فضای راه پله داخل ساختمان شما کوچک و سقف آن کوتاه است برای بزرگنمایی این فضا از رنگ سفید استفاده کنید تا فضای شما روشن تر و بزرگ تر جلوه دهد.

زیبا سازی راه پله داخل ساختمان با رنگ سیاه و سفید

استفاده از ترکیب رنگهای سیاه و سفید سبب ایجاد یک فضای مدرن و خاص در دکوراسیون شما خواهد شد.

زیبا سازی راه پله داخل ساختمان با رنگ آمیزی کف

برای تزیین پله داخل ساختمان لزومی ندارد همه ی بخش های پله را رنگ آمیزی کنید می توانید بسته به نوع فضا و دلخواه خودتان کف پله و یا ستون پله را رنگ آمیزی کنید.

زیبا سازی راه پله داخل ساختمان با رنگ آمیزی کلی

یک ایده ناب که بسیار و جسورانه هم می باشد این است که تمام بخش های باکس پله را با یک رنگ خاص رنگ آمیزی کنید. در این ایده رنگ خاصی را برای باکس پله ی خود انتخاب کنید و تمام بخش های آن اعم از قرنیز، کف پله، دیوار، نرده و حتی سقف را به آن رنگ در بیاورید .

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید