معرفی برترین برندهای تولید کننده‌های رنگ در دنیا

معرفی برترین برندهای تولید کننده‌های رنگ در دنیا

در طی این مطلب اختصاصی نگاهی خواهیم انداخت بر برترین برندهای تولید کننده‌های رنگ در دنیا.

رنگ آمیزی منزل یکی از روش های کاربردی و مرسوم برای تغییر محیط خانه می باشد، در هنگام نقاشی ساختمان نکته مهمی که باید به آن دقت شود، انتخاب نوع رنگ و شرکت سازنده آن می باشد، هر کشور تولید کننده‌های رنگ معروف خاص خود را دارد که با توجه به شرایط آب و هوایی آن رنگ تولید می کنند.
ما در اینجا 5 برند معروف تولید کننده‌های رنگ جهانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

برندهای معروف رنگ دنیا
1. Benjamin Moore
بنجامین مور اند کو (Benjamin Moore & Co) که با نام‌های بنجامین مور پینتس(Benjamin Moore Paints) و بنجامین مور(Benjamin Moore) نیز شناخته می‌شود، که در سال ۱۸۸۳ میلادی تاسیس شد. دفتر این شرکت در مونتویل، نیوجرسی واقع شده و مالکیت آن در اختیار شرکت خوشه‌ای برکشایر هاتاوی است.
یکی از معروف ترین و قدیمی ترین برندهای رنگ در چند سال گذشته است. در این شرکت، تیمی از بهترین متخصص ها به منظور افزایش کیفیت و نگه داشتن آن ها برای مشتریان فعالیت می کنند. یکی دیگر از مزیت ها ، این برند یکی از مناسبترین گزینه ها می باشد.
2. Behr
Behr دیگر برند معروف دنیا است که دارای سابقه چندین دهه است. رنگ های متنوع با کیفیت بالا و داشتن یک سایت حرفه ای که کاربران می توانند انواع رنگ ها در کاربردهای مختلف ببینند با مقالات متنوعی در خصوص نکات نقاشی، از نمونه مزیت هایی که باعث محبوبیت و فروش بیشتر این محصول شده است.
3.Farrow & Ball
این شرکت یکی دیگر از برندهای معروف رنگ دنیا است. این برند دارای رنگ های متنوع زیبا و حرفه ای است. یکی از نکاتی که باعث محبوبیت این برند بین بقیه شده است، داشتن رنگ های زیبا برای کاغذ دیواری است، البته کاغذ دیواری را هیچ وقت رنگ نمی کنند اما منظور ما این است، تنوع این برند به حدی است که بعضی از آن به جای کاغذ دیواری استفاده می کنند. همچنین در کنار رنگ ها، دارای کاتالوگی از طرح ها و نکات نقاشی و علاوه براین ها، دارای ویدئویی است که کارخانه تولید رنگ آن ها را نشان می دهد.
4. Pratt & Lambert
این برند فعالیت خود را از سال 1849 آغاز کرد و می توان گفت یکی از برند های معروف رنگ تا به حال بوده است. به غیر تنوع رنگ بالای آن ، وب سایت شرکت دارای بخشی است که باتوجه به متراژ منزل شما، مقدار رنگ مورد نیازتان را محاسبه می کند و نکات و توصیه های لازم را براساس نیازتان بیان می کند .

5. Valspar
والسپار بزرگترین شرکت تولید کننده رنگ با بیش از 2500 کارمند در 25 کشور مختلف می باشد. آن ها رنگ های فروخته شده به مشتری خود را مورد گارانتی تضمینی قرار می دهند. در واقع اگر رنگی را که از این شرکت خریداری کرده باشید با یک رنگ اورجینال شرکتهای معروف دنیا، دارای کیفیت ضعیف تری باشد، آن ها به شما یک قوطی رایگان نیز از همان اهدا می کنند. این برند برای افرادی که همیشه به کیفیت رنگ های فروخته شده مشکوک می باشند، بسیار مفید است.
البته لازم به ذکر است که در ایران، برندهای رنگ معروفی نیز وجود دارد که بر اساس شرایط آب و هوایی کشورمان در حال تولید رنگ می باشند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید